Welkom

Op deze pagina vindt u alles wat u nodig heeft om optimaal samen te werken met Pluripharm: van praktische informatie over bestellingen en leveringen tot ondersteuning en contactmogelijkheden. Bekijk de video’s over het Klantportaal – deze zijn ook relevant voor het team.

Wij staan klaar om u te helpen bij elke stap — zodat u zich kunt richten op wat écht telt: de zorg voor uw patiënten.

het team

Wij staan voor u klaar

Jannie ten Oever

Sales Support Ziekenhuizen
jannie.ten.oever@pluripharm.nl 072-3034310

Zij is zowel tijdens als na de implementatie het aanspreekpunt voor alle vragen over het Klantportaal.

Wendy Roest

Account Operations Specialist Ziekenhuizen
w.roest@pluripharm.nl
06-28401044


Wendy is verantwoordelijk voor de operationele processen. Zij zorgt ervoor dat alles soepel verloopt.

Floor Koopmans

Account Manager Ziekenhuizen
f.koopmans@pluripharm.nl
06-4547 4905


Floor is de accountmanager en zal na de implementatie het aanspreekpunt zijn voor de ziekenhuis apotheker.

Esther Elsinga

Manager Commercie Ziekenhuizen
e.elsinga@pluripharm.nl
06-57782535


Esther is eindverantwoordelijke voor de implementatie en het ziekenhuis team.

Voor vragen over onder meer leveringen en facturen

Contact

  • Telefoonnummer: 072-3034310
  • Emailadres: klantenservice@pluripharm.nl
  • Noodnummer: 06-51745151
  • Openingstijden: 8:00 en 18:00 uur

Inzicht & overzicht

Klantportaal

Alles op een plek

Het Klantportaal van Pluripharm is de centrale digitale omgeving van waaruit u als apotheek alle dagelijkse werkzaamheden afhandelt. Het is dé plek waar u eenvoudig toegang heeft tot alle informatie, processen en diensten die voor u relevant zijn. Zo heeft u alles wat u nodig heeft binnen handbereik om uw apotheekactiviteiten efficiënt te beheren en te coördineren.

Het begint natuurlijk met het inzien en indien nodig bewerken van uw bestellingen, zodat u altijd controle houdt over uw lopende orders. Daarnaast vindt u hier het actuele assortiment, uw pakbonnen en uw facturen. Ook het afhandelen van recalls, het afmelden van opiaten en het maken van een (retour)melding doet u gemakkelijk via het klantportaal.

Ga van start

Uw inloggegevens ontvangt u ruim voor de startdag van ons en zal verzonden worden aan de bij ons bekende contactpersoon. Er wordt slechts één inlog verstrekt. Daarna kunt u via het klantportaal gemakkelijk meer inloggegevens aanmaken voor de betreffende collega’s met daarbij de juiste toestemmingen.

Hieronder treft u korte instructievideo’s van de belangrijkste onderdelen van het klantportaal zodat u en uw team goed zijn voorbereid op de eerst dag.

Inzicht & overzicht

Rapportages

Inzicht in één klik

Via het klantportaal heeft u toegang tot verschillende rapportages. Zo krijgt u snel inzicht in uw bestel- en leveringsgegevens. En houdt u grip op voorraad, prestaties en trends binnen uw apotheek.

  • Omzet- en afzetrapportages
  • Order- en orderregelrapportages
  • Bestelfrequentie en -adviezen
  • DA afspraken
  • Netto prijslijst. Deze lijst is gebaseerd op de klantcondities inclusief DA-prijzen.
  • EAV-EAG assortiment
  • Omdoos- en wikkelaantallen: met de mogelijkheid om te selecteren op artikelnummer en leverancier.

Bij alle rapportages zijn er geavanceerde filter- en sorteeropties (o.a. artikel, leverancier, omschrijving en actueel, op/aflopend) om zo snel en overzichtelijk de gewenste selectie in te zien.

De overzichten kunt u eenvoudig naar Excel downloaden.

Praktische informatie

Documenten

Bekijk het document Algemene Verkoop en Leveringsvoorwaarden
Bekijk het document Retourcondities

sales support

Complete ondersteuning

Een nieuw begin is altijd spannend – wij staan voor u klaar.

Op de startdag zijn wij persoonlijk aanwezig om de laatste vragen persoonlijk te beantwoorden. Op de tweede dag hebben we telefonisch contact net als na de eerste week. Zo kunnen we snel schakelen en de overgang zo soepel mogelijk laten verlopen.

Natuurlijk kunt u te allen tijde contact opnemen met uw directe contactpersonen en met onze klantenservice.