Welkom
Op deze pagina vindt u alles wat u nodig heeft om optimaal samen te werken met Pluripharm: van praktische informatie over bestellingen en leveringen tot ondersteuning en contactmogelijkheden. Bekijk de video’s over het Klantportaal – deze zijn ook relevant voor het team.
Wij staan klaar om u te helpen bij elke stap — zodat u zich kunt richten op wat écht telt: de zorg voor uw patiënten.
Voor vragen over onder meer leveringen en facturen
Contact
Inzicht & overzicht
Klantportaal
Alles op een plek
Het Klantportaal van Pluripharm is de centrale digitale omgeving van waaruit u als apotheek alle dagelijkse werkzaamheden afhandelt. Het is dé plek waar u eenvoudig toegang heeft tot alle informatie, processen en diensten die voor u relevant zijn. Zo heeft u alles wat u nodig heeft binnen handbereik om uw apotheekactiviteiten efficiënt te beheren en te coördineren.
Het begint natuurlijk met het inzien en indien nodig bewerken van uw bestellingen, zodat u altijd controle houdt over uw lopende orders. Daarnaast vindt u hier het actuele assortiment, uw pakbonnen en uw facturen. Ook het afhandelen van recalls, het afmelden van opiaten en het maken van een (retour)melding doet u gemakkelijk via het klantportaal.
Ga van start
Uw inloggegevens ontvangt u ruim voor de startdag van ons en zal verzonden worden aan de bij ons bekende contactpersoon. Er wordt slechts één inlog verstrekt. Daarna kunt u via het klantportaal gemakkelijk meer inloggegevens aanmaken voor de betreffende collega’s met daarbij de juiste toestemmingen.
Hieronder treft u korte instructievideo’s van de belangrijkste onderdelen van het klantportaal zodat u en uw team goed zijn voorbereid op de eerst dag.
Inzicht & overzicht
Rapportages
Inzicht in één klik
Via het klantportaal heeft u toegang tot verschillende rapportages. Zo krijgt u snel inzicht in uw bestel- en leveringsgegevens. En houdt u grip op voorraad, prestaties en trends binnen uw apotheek.
Bij alle rapportages zijn er geavanceerde filter- en sorteeropties (o.a. artikel, leverancier, omschrijving en actueel, op/aflopend) om zo snel en overzichtelijk de gewenste selectie in te zien.
De overzichten kunt u eenvoudig naar Excel downloaden.
Praktische informatie
Documenten
sales support
Complete ondersteuning
Een nieuw begin is altijd spannend – wij staan voor u klaar.
Op de startdag zijn wij persoonlijk aanwezig om de laatste vragen persoonlijk te beantwoorden. Op de tweede dag hebben we telefonisch contact net als na de eerste week. Zo kunnen we snel schakelen en de overgang zo soepel mogelijk laten verlopen.
Natuurlijk kunt u te allen tijde contact opnemen met uw directe contactpersonen en met onze klantenservice.




